قانون سئو
نوشته شده توسط : 3eotools

قانون سئو

اگر می خواهید ساخت یک وب سایت را شروع کنید یا سایت فعلی تان را بهینه کنید، باید چند نکته ی اساسی درباره ی سئو را بدانید.

توجه داشته باشید که بهینه سازی سایت کمک می کند که سریعتر رتبه ی آن در موتور های جستجو بالا برود. در صورتی که می خواهید تجارت موفقی داشته باشید، این برای شما بسیار مهم است.

در این نوشته به شما ۱۰ نکته ی سئو را ارائه می دهیم که به شما کمک خواهند کرد یک سایت مفیدتر بسازید.

seo-process

 

رسانه های اجتماعی یک گام خیلی مهم در جذب بیشتر مخاطب و بالابردن سئو حضور در شبکه های اجتماعی است.

سایت هایی مانند twitter، Facebook و Google+ در به معرض نمایش گذاشتن ساییتان و جلب توجه افراد بیشتری به تجارتتان شما را یاری می رسانند تجزیه و تحلیل و ردیابی ترافیک شما نیاز دارید بفهمید بازدیدکنندگان سایتتان از کجا هستند، از کدام بخش از سایت بازدید کرده اند و از چه راهی به سایت شما رسیده اند.

دانستن این نکات شما را در بهبود بخش های مختلف سایتتان یاری خواهد رساند و بدین ترتیب می توانید بازدیدکننده ی بیشتری را جذب کنید. تحقیق و بررسی کلیدواژه ها این نکته ی بسیار مهمی است. شما می توانید از ابزار های کلیدواژه مانند Advanced Web Ranking، Scribe SEO یا Google Keyword AdWords برای بدست آوردن اینکه کدام واژه ها و عبارات مؤثرترند استفاده کنید. اشتراک گذاری آسان در شبکه های اجتماعی به کاربران سایتتان اجازه دهید تا بتوانند فوراً یک لینک از صفحه ای که در حال بازدید از آن هستند را به توییترشان پست کنند یا آن را روی فیسبوک لایک کنند.

این مورد می تواند backlink های زیادی تولید کند که برای بالابردن رتبه ی سایت شما بسیار خوب می باشد.

لینک دهی داخلی یکی دیگر از موارد مهم در سئو، لینک دهی داخلی صفحات وب است.

صفحات شما توسط گوگل و دیگر موتور های جستجو بوسیله ی جستجوی عنکبوتی یا Spider Search بررسی و پیمایش می شوند.

به همین دلیل اگر لینک دهی داخلی مناسبی داشته باشید، رتبه ی کلمات کلیدی شما رشد می کند.

محتوای مناسب محتوای با کیفیت بالا اولین قانون سئو می باشد.

محتوای عالی اولین چیزی است که مخاطب شما را درگیر می کند.

فراموش نکنید که به طور مداوم محتوای اصیل و پویا بسازید و از استفاده از محتوایی که پیشتر در سایت دیگری استفاده شده است جداً پرهیز کنید.

با بررسی نرخ تولید محتوی سایتتان می توانید ببینید که بازدید از آن هم بیشتر خواهد شد. ناوبری (منوی سایت) یک منوی ناوبری تمیز از نیازهای اولیه ی هر وبسایتی است.

مخاطب همیشه باید بتواند به هر قسمت از وبسایت شما به سادگی دسترسی داشته باشد.

نقشه ی سایت نیز همیشه مفید است! نوشتن به عنوان مهمان (در سایت های دیگر) ! همکاری با سایت های دیگر و نوشتن کامنت برای پست های آنها می تواند یک راه بسیار خوب برای ساخت backlink و نشان دادن وب سایت شما در دیگر وبسایت ها باشد.

همچنین نوشتن کامنت در وبسایت هایی با رتبه ی بالا باعث می شود دیگر خوانندگان آن وبسایت شما را بشناسند و backlink های با ارزشی برایتان تولید خواهد شد.

سرویس های پرداخت در ازای کلیک را امتحان کنید.

شرکت هایی که سیستم های پرداخت در ازای کلیک یا PPC ارائه می دهند برای طولانی مدت، راه حل های خوبی نیستند، اما در کوتاه مدت می توانند مفید باشند.

تبلیغات PPC راه حل محبوبی برای رساندن ترافیک به سایت شما است.

در فهرست های آنلاین قرار بگیرید تعداد زیادی وبسایت فهرست و نیازمندیها وجود دارد که می توانید تجارتتان را در یک یا چند تا از گروه بندی های آنها ثبت کنید و با این کار برای سایت خود backlink بگیرید.

نکته ی مهم هنگام جستجو به دنبال فهرست هایی که توسط کاربران ویرایش می شوند این است که برخی از آنها رایگان هستند و برخی دیگر نه.

تحقیق کنید و ببینید که کدامیک از آنها برای تجارت شما مناسب تر است.

 

http://3eotools.ir/%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A6%D9%88.html





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: